Rendszeres olvasók

2011. december 31., szombat

6.fejezet.Előkészületek!

Komit kérek plizzz!!!
Amikor hazaértem rávettetem magamat a kanapéra.Benyomtam a TV-t és közben levettem a csizmámat.A Tv-ben éppen a kedvenc sorozatom ment a Vámpírnaplók.A Kedvencem Kathrine és Damon.Elnyújtozkodtam a kanapén és néztem tovább a TV-t.
2 órával később
Telefoncsörgés riadtam fel.Ki lehet az ilyenkor -gondoltam ,mialatt belebujtam a papucsomba és és telefonhoz értem.-Mia,Szia.-Szia Molly.Mit csinálsz otthon?-érdeklődött Mia.-Áh semmi izgit.Csak Tv-zek,és alszom.-Oké aztán épppségben maradjon  a ház míg haza nem érek.-Oké.Nyugi nem teszek kár a semmiben.Mia mindig is úgy kezelt mintha az anyám lenne .Gyorsan levettem a paucsom és visszahúztam a csizmámat,magamra vettem egy kabatot,és lemebtem egy közeli parkba sétálni. 
Ezalatt :
Mia telefonon Lissával.
-Szia,mindjárt ott vagyok,akkor hazafele menet beugorhatnánk egy boltba.-Rendben akorr mikor érsz ide?-Éppen egy lámpánál állok pár perc múlva ott leszek...Odaértem ,és szorosan átöleltem 
az én drága hugimat.Lissa is átölelt.A a közelben van egy bolt.-Milyen?-Hát van ott minden,Dvd.k ,Könyvek.,meg ilyenek,arra gomdoltam ,hogy vehetnénk valamit Monak...
A bolt pár percnyire volt tőlünk.Bementünk a boltba.Az eladó egy magas és jóképű férfi volt.Mosolyogva fogadott bennünket.Lisa a Dvd.ék irányába rohant,én a könyvek felé masíroztam.
Az eladó mosolygot rám ,.-Segíthetek hölgyem?-Nem köszönöm .-Ha mégis segítségre lenne szüksége csak szóljon.
Lissa már éppen felém tartott amikor ráakadtam egy jó könyvre.Gyorsan leemeltem a polcról.
Lissa,Miával:
-Na találtál valamit?-Igen.szerinted ez jó lesz?-kérdezte és felém nyújtott egy Harry Potter és Halál ereklyéi feliratú könyvet.-Szerintem nagyon fog neki örülni.Én találtam egy Cd-t (lady Gaga .Born this Way.)Megvettük az ajándékokat.Mia egyenesen az útra nézett -Mia,kitennél a Cullen háznál?.-Persze. -mondta és lelassított.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése