Rendszeres olvasók

2011. december 23., péntek

3.fejezet

Sziasztok!! :) Megjött a harmadik fejezet!! :)
Reméljük tetszik és kapunk pár komit. :) 
Puszii nektek. 


Vampires! This is fantastic! But why do it?


"-Ez nem igazán csúcs... Mert..." 

-De hát miért baj az hogy én félig vámpír vagyok?! -már megint mi a baj?! Mindig velem van a baj!!
Persze a drága tündérke és angyalka... Áh velük sosincs baj..
-Azért baj Molly mert szükséged van a vérre és amint iszol emberi vért onantól fogva annyi idős maradsz..
Mint például vegyünk engem és Lisát egy éve történt meg elöszőr az át változásunk.
Így én 22fogok maradni míg ő 21. Te pedig dönthetsz.. De van még egy bökkenő.
Ha emberi vért iszol annak lehetnek következményei.. -Jajj istenem jönnek a szentbeszédel.. Gyilkos leszel.. Jájj stb... Fúúúj de unom.. 
-Na jó ez engem csöppet sem érdekel!! -Mia szavába vágtam majd a fürdőbe mentem magamra kaptam kedvenc lila alvókámat.



A fürdőből mérgesen kiviharzottam és még mindig engem figyelt a nyolc szempár. Ebből pedig nagyon elegem volt.
Kezemmel legyintettem az ajtó pedig kinyílt.. -Csúcs ez az erőőő. -gondoltam..
Újra legyíntettem így a négy mihaszna hamar kint találta magát a folyosón.
Az ajtómat visszacsúktam, de kulcs nem volt hozzá így nem tudtam bezárni bár ezt könynen megoldtam.. Jobb kezemet megcsavartam a zár pedig kattant..
-Lemerném fogadni hogy jobb vagyok nálunk!! -számat széles mosolyra húztam..
Bedőltem az ágyamba és hamar elnyomott az álom..
Jó volt végre piheni és aludni. Szerencsémre tökéletesen aludtam és semmi és senki nem zavart meg ebben.

****Másnap****

Komásan ébredtem. Rá néztem ébresztő órámra...
-jajj ne még csak 10 óraa.
-Ideje felkelned épp ezért!! -kopogtatott Lisa. Úgy mint a múlt éjjel kezemet megcsavartam az ajtó kinyílt. Lisa egy köntösben batyogott be.
-Reggelt. -köszönt mosolyogva.
-Neked is. Bocsi az esti miatt.. -szabatkoztam.
Molly ruhája.
-Áh semmi. Meg esik az ilyen -mosolygot.- De ideje felkelni és öltözni.Ma át megyünk Edwardékhoz mind a hárman és bemutatunk a családjának. -mosolygot nagy nagy mosolyal.. Szuper... -gondoltam én...
-Jó. Akkor megyek a fürdőbe.. -bevánszorogtam. Beálltam a zuhany alá hogy felfrissüljek.
Megtörölköztem felkaptam egy fekete fehérnemű szettet, fogat mostam hajamat megfésültem és szabadon hagytam fel vettem egy pirosas feketés ruhát, piros magassarkút fekete bőrkabit és piros táskát no meg piros napszemcsit. Leballagtam a nappaliba ahol már felöltözve vártak testvéreim.
Mia ruhája.
Mián fehér csőtop volt, kék szoknya egy kék csinos kardigán. Szív alakú fehér nyaklánc és fülbevalló szett, két fehér virág a hajában ami konytyba volt, kék táska és kék cipőbe igazán csinos volt.
Melissán barna ruha,barna kabát és táska, bézs magassarkú, és bézs kiegészítők.
Mellisa ruhája.
Igazán jól állt neki.

-Ja és a saját kocsiddal gyere mert mi nekünk utána be kell menni dolgozni. -mosolygot Mia.
-Értettem . -szóltam oda.
Mind hárman a saját autónkkal mentünk.
Lisaé és az enyém fekete csak Miáé fehér. Én követtem a csajokat közben a rádiót hallgatam amiben épp Lady Gaga Born This Way ment. Nekem sem kellett több. A rádiót totál felcsavartam és telhes torokszakatamból üvöltöttem a számot.
Hirtelen egy kis útra kanyarodtunk be ami az erdőbe vezetett.
Ekkor eszembe jutott hogy végülis vámpírok miért is ne!
Majd egy csodás tiszta üveg házhoz érkeztünk.
Kiszálltunk a kocsiból akkor már Edward ott volt és épp Lisával falták egymást mi csak össze mosolyogtunk Miával.
Bementünk a házba azon belül is a nappaliba, hat vámpírral találtam magamat szembe.
-Sziasztok drágáim. -oda jött egy igazán kedves szív arcú nő.
-Esmee szia. -Lisával megölelték egymást.majd jött mia.
-Amelia jó téged újra látni.Rég nem voltál erre. -a nő egyfolytában mosolygot.
-Sajnálom Esmee. -Amelia?! Úr isten senki nem hívta így vagy tíz éves kóra óta..
-Szia! Esmee Cullen vagyok. -mosolygot most rám.
-Helló. Molly. Izéé Molly Gold. -mosolygotam rá.
-Áh igen  Lisa sokat mesélt rólad.-szorosan át ölelt ami nekem nem igen volt inyemre.. de azért vissza öleltem de hamar szabadultam szerencsére. Mázli hogy Edwardot kitudom védeni és nem lát bele a fejembe.-gondoltam.
-Bemutatok a családot drága. -Esmee oda vezetett a kanapé elé és szépen sorjába bemutatott mindenkit,
-Ő Emmett de őt már ismered. -mosolygot, én oda intettem Emnek. Majd jött egy szőke hajú porcelán arcú "szépség" bár nem tudom hogy annyira szép-e. Ő Rosalie volt Em felesége.. Na tessék felesége van de rám nyomul bár nem csodálom az a csaj tiszta gáááz. -mosolyogtam ezen jót magamban. Aztán egy manó vagy kobold szerű csajszi jött aki tök vidám volt és szorosan ölelt... Ő Alice. Ő a jövőt látja de engem nem látott. Én persze nem csodáltam.. Kitudom védeni az ő erejét is. Aztán jasper jött akitől kirázott a hideg ő Alice férje. Majd jött egy magas szőke hajú férfi aki Carlise volt Esmee férje. Nem mondom Dr. Cullen jó pasi, pont mint Em és Edy fiú.- Ahogy Emmett mondaná. Még beszélgettünk velük majd Amelia- xD -és Melissa ott hagytak Cullenékel. Ami nagyon nem volt inyemre... A fenébe is tutiii direkt csinálták....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése