Rendszeres olvasók

2011. december 23., péntek

4.Fejezet - Cullen Family. Vampires. Education. Part I.

4.Fejezet - Cullen Family. Vampires. Education. Part I.

  • Na akkor most mi is lesz?! -késé sem izgatott hogy mi fog történi.De muszály volt meghalgatnom mert a lányok szerint megtudhatok egy -egy smást..
  • Nos- Carlise a Cullen család feje kezdte.. -Tanulnod kellene egy kicsit a vámpír létről. Elöszőr is kezdjük azzal hogy mi akik teljes vámpírok vagyunk hideg,fehér a börünk.A napfényben csillogunk így nem mehetünk ki.Gyorsak és erősek vagyunk,kiválóak az érzékszerveink és némelyikünknek van képessége, nálunk ez három családtagnál fordúl elő. -mosolygot ezen és én is mosolyra húztam a számat,hamár csak azért is mert Carlise mosolya nagyon szép és cuki, és be kell hogy valjam elég jól néz ki Mr. Cullen. -mosolyodtam el újra.
  • Értem. -mosolyodtam el.-És kinek is van Edwardon kívűl képessége?! -féloldalas mosolyra húztam ajkaimat hiszen ez a dolog már kezdett érdekelni.
  • Nos Edwardnak aki ugyebár látja mások gondolatát. Alicenek is aki a jövőt látja, végűl Jasper ő az emberek érzelmeit érzi és tudja irányitani. -Carlise nagyon jókat mondott amik nagyon tetszettek remélem Jasper sem érzi az érzelmeimet..
  • Te Jasper! -szóltam neki oda. -Figyu te az én érzelmeimet is érzed?! -nem köntörfalaztam rákérdeztem nyíltan.
  • Nem.-látszodot rajta hogy egy kicsit ezért szomorkás, de nekem ez nagyon is tetszett. így újra mosolyra húztam a számat.
  • Szuper! -tapsikoltam.
  • Igen te neked biztosan ez is az erőd mint vámpír. Hallottam már hasonlóról de te egy nagyon különleges "darab" vagy -nyuszi fülezett Carlise a levegőben ami nagyon cuki volt tőle. -mert rád semmi nem hat és ráadásul boszorkány is vagy. -mosolyra húzta száját amit felém villantott. Én pedig majd elolvadtam attól a mosolytól.Kár hogy van felesége. A fenébe is. -kezdtem el duzzogni magamban.
  • Érzitek ezt?! -hirtelen mindenki felpattant.. Én is a levegőbe szagláztam de csak kutya szagot éreztem..
  • Ez meg mi?! -én is feláltam mert a szag egyre csak erődött és büzzé vált amitől a hányinger kezdett kerülgetni... -Fúj ez undorító- borzasztó volt... Higyetek nekem..
  • A farkasok. -szólt Emmett, közben mosolyta húzta száját a látványomon...
  • Nem vicces- durciztam..- Ez .. Ez nagyon büdös..
  • Áh nem annyira megszokod majd.. -mosolygot tovább azzal az édes és szexis féloldalas mosolyával. Szerencse hogy Jasper nem érzi az érzelmeimet mert most örült vágy lett urá rajtam.. Szívesen oda mentem volna Emhez és most azonnal kiéltem volna rajta az örült vágyam.. Huuu.. Hirtelen jött az elképzelés.. -De nem volt időm mert már magam mellett éreztem a büzt..
  • Helló Sam.-rázott kezet Carlise egy barna börű tetovált sráccal, akin cipő nem volt. Uh.. De gáz.. -Meguntam azt hogy Eddel nem tudok komunikálni így bevetettem egy kis varázst.. És koncentráltam.. Edward! Edward! Edward! -egyszer csak Ed felém nézett. -Hallasz?! -kérdeztem tőle gondolatban.. -Ő csak bológatott.. -Te ezek a farkasok?! -kérdeztem miközben végig néztem az egyre csak beömlő fiúkon.. Áh hát némelyik eléggé szexisen nézett ki azt meg kell hagyni-gondoltam de ekkor rájöttem hogy Edward is hallja ő pedig széles féloldalas mosolyra húzta ajkait. -Nem vicces. -gondoltam, majd újra kezdtem. Nem Hall! Nem Hall! Nem hall. -elöszőr hülyén nézett rám majd értetlenűl.
  • Ez meg hogy?! -kérdezte izgatottan.
  • Varázslat.-mosolyogtam..
  • Te kis szenya.. -jött oda Ed és átölelt..
  • Bocs de ez van. -mosolyogtam rá.
  • Ügyes a kiscsaj. -mosolyodott el kajánul Em.
  • Vigyázz! -szóltam én is kajánul. Mire Em szélesen elmosolyodott.
  • Molly! -szólt kissé komolyan Carlise. -Ők itt a farkasok az alakváltok.Bemutatlak. -mosolygot. Én és Carlise kimentünk a teraszra ahol ott voltak a farkasok. -Sam! -szólt oda Carlise. -Ő itt Molly, Melissa húga, ő félig vámpír. -Carlise most olyan komoly volt.. Whoo.
  • Szia. -nyújtotta a kezét.-Sam Uley vagyok. Ők pedig a falka. -mosolyodott el a srácokra nézve akik ott hülyültek. -én is mosolyra húztam a szám a srácok láttán.
  • Helló. -szóltam oda mire mind felkapták a fejüket és végig mértek engem. Páran furán néztek de majdnem mind helyesek voltak.
  • Ő itt Paul.Jacob.Embry.Quil.Jared.Leah. és Seth- mutatott végig a tagokon. Oh csak egy lány van- mosolyodtam el. Ciki szivi ha te vagy az egyedüli lány - vigyorogtam nagyban.
  • Őhm.. Helló Molly Gold vagyok. -mosolyogtam majd valami furcsa illat csapta meg az orrom.. Mire a farkasok is morogni kezdtek majd a ház melletti üres területre ugrottak és átváltoztak -ami tök csúcs volt. Majd Alice szólalt meg..
  • Carlise! A....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése