Rendszeres olvasók

2011. december 23., péntek


5.fejezet!!!!!!!!!!

Komiít Plizzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Molly.
Reggel kicsit sem kipihentem ébredtem.
Egészen az álom óta csak m az alvással, és nem is ment.
Leindultam de nem találtom ítthon senkit, ami most jó is volt.
Csak egy cetli volt amin ennyi állt. "elmentünk majd este jövünk csók"
Ez is persze olyan macska kaparás volt hogy az csak na biztosan Amelia írta.
Annyira egyedül éreztem magam és hiányzott is valami.
Hamar rájöttem hogy ki.
Jacob!
Azonnal a telefonomért nyúltam és tárcsáztam.
Jake hamar fel vette.
-Itt Jake. -szólt bele mire nekem egyből mosoly ült az arcomra.
-Molly vagyok.
-Szia Moo.
-Jake nincs kedved eljönni hozzám?!
-Áhh dehogynem! -mosolyodott el.-fél óra múlva múlva ott vagyok.
-Okés várlak. -mosolyodtam el.
Felrohantam az emeletre és kiválasztottam valami csinos ruhát, ami jól néz ki mégis laza.
Mivel nem akartam túl öltözni ezért egy fekete farmert, fekete három negyed ujjú polót,piros mnagassarkút,piros fülbevalót és karkötött vettem magamra.A hajamat laza hullámban hagytam,de a hátracsatoltam.
Még utoljáára belenéztem a tükörbe és megállítottam hogy tökéletesen nézek ki.
Leszaladtam és valami finom kaját kezdtem készíteni.
Cézár salátátt raktam össze jó nagy adagot hogy böven legyen.
Már épp letelt a fél óra amikor megszólalt a csengő.
Oda rohantam és Jake állt ott.
Én nem is tudom miért de a nyakába ugrottam és szorosan öleltem, amibe bele is pirultam volna ha nem lennék félig vámpír.
-Oh bocsi. -szólaltam megvégül.
-Áhhh semmi baj. -mondta majd jó szorosan visszaölelt.-Csini vagy. -mosolygot.
-Kösziiiii. -húztam el az í-t.
-Kérsz kaját?! Csináltam cézár salit mert az a kedvencem. -mosolyogtam.
-Köszi elfogadom mert én is imádom.
Bevezettem a konyhába és szedtem magunknak kaját, gyorsan bezabáltunk. Ahogy Jake mondta.
Sokat dumáltunk meg minden, mire az jutott az eszünkbe hogy együtt elmegyünk a moziba és megnézünk valamit..
Felkaptam magamra a piros bőrdzsekimet és a fekete táskámat. 
Behuppantunk a kocsimba ami Jakenek nagyon is tetszett így hagytam vezetni.
Elég hamar beértünk Port Angelasbe.
Jakel nem tudtuk hogy mit nézzünk.
Volt horror, krimi, romantikus.
-Romantikus. -mosolyodott el Jake.
-Mi?
-Legyen az.
-Jó. -mosolyodtam el.
Beültünk valami nem is tudom neve sincs filmre.De inkább szörnyűnek mondtható volt mint romantikusnak.
De azértjól el voltunk.
Én meg észre se vettem hogy a film közben Jake karjaiba kerültem, de jó volt ott lenni, meleg volt és imádtam.
Mire a filmnek vége lett addigra már Jakekel vagy tízszer adtunk egymásnak szájra puszit és hosszabb csókokat..
Amit észre sem vettem.
De aztán egy kicsit megilyedtem és mire a filmnek vége lett elrohantam beszálltam a kocsimba és amilyen gyorsan tudtam elhajtottam...
Nem tudtam mit tegyek..
Én és Jake... De hát.
Na és Em?!
Hiszen hozzá is vonzodom.
Ez egyszerűen hihetetlen!!
Utálom magam azért amiért tiszta nagy pasicsábász vagyok!!
Mia és Melissa beszélgetése (telefonon).
-Jajj Mia remélem nem tesz semmi hülyeséget Mo.Értem én hogy semmi nem lesz közte és a kutya között és Em és Ros kapcsolatát sem teszi tönkre.
-Áh egyett értek Lis de csak nem olyan hülye... És ha Bostonba egyik legjobb főiskolájára járt csak nem lehet annyira hülye.
-Hát remélem. De nagyon!
-Én is.
-Akkor este találkozunk.
-Igen puszii.
-Puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése