Rendszeres olvasók

2012. február 27., hétfő

7.fejezet Party!

Melissa:Én még felugrottam Cullenékhez. Emmett nyitott ajtót .
-Szia.-mondtam
-Szia mit keresel itt?-kérdezte 
-Mollynak ma van a szülinapja.Arra gondoltam hogy te is eljöhetnél.
-Hát persze.Semmi esetre se hagynám ki.-mondta mosolyogva.
 
Mia már az ajtóban várt minket.
Mia:-Még nincs itt mondtam és befelé húztam őket ajtón.
-Siessünk!Molly bármikor hazaérhet.-mondta Lissa,és elindult a konyhába Edwarddal.
Mindennel készen lettünk mire Mo hazaért.Amikor belépett az ajtón egyszerre kiáltottuk:BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!!!!!
Molly:Örültem ennek a bulinak,de annak még inkább hogy Emmett is itt van.Emmett folyton rám mosolygott ,és én is. Átfogta a derekam és táncolni kezdtünk.Az érintés finom,és gyengéd volt.Egész éjjel csak táncoltunk.Nagyon jól éreztük magunkat.Ettünk,ittunk,tequliát is.
A parti után Melissa felment Eddel ,és én és Em is felmentünk..Mia még előkészített valamit holnapra a stúdióba.Emmel a szombámba mentünk,odabujt hozzám ,és én átöleltem őt.Em a fülembe súgta.:Szeretlek Molly!-mosolyra húztam a szám ,és én is azt mondtam neki:Szeretlek Emett!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése